Mösümün bu mərhələsində isə artıq hamı 2026-cı ilə hazırlaşır, buna görə də çempionatın əksər iştirakçılarının texniki yeniliklərə vaxtı yoxdur. Buna baxmayaraq, iki komanda müəyyən dəyişikliklər barədə məlumat verib, amma çox cüzi şəkildə.
Red Bull Racing
RB21 maşınında dəyişikliklər ön qanada aid olub və təbii ki, bu ən vacib aerodinamik elementin effektivliyini artırmağa yönəlib. Komandanın təqdim etdiyi izahlara əsasən, söhbət qanadın bəzi səthlərinin əyriliyinin korreksiyasından gedir. Konkret olaraq hansılarının dəyişdiyi açıqlanmayıb.
Red Bull bu barədə belə açıqlama verib: “Dizayn üzərində iş davam edir və bu, əlavə tədqiqatlara yönəlib: qanadın bəzi hissələrinin əyriliyi artırılıb ki, daha yüksək aerodinamik yüklənmə əldə olunsun, eyni zamanda hava axınının sabitliyi qorunsun”.
Bundan əlavə, mühərrik qapağının yuxarı hissəsinin konfiqurasiyası dəyişdirilib: mühərrikdən və digər sistemlərdən istilik çıxarılması üçün istifadə olunan lyuklar böyüdülüb. Bu da, təbii ki, soyutma effektivliyini artırmaq üçün edilib.
Mercedes
Mercedes də ön qanadda dəyişikliklər etdiyini açıqlayan digər komanda olub. Bu, aerodinamik yüklənməni tənzimləmək üçün edilib. Konkret olaraq, onun tənzimlənən səthinin profili dəyişdirilib. Məqsəd məhz Sinqapur trasında optimal balans əldə etməkdir. Maraqlıdır ki, bu dəfə qanadın yaratdığı yerdənqaldırma qüvvəsi azaldılıb. Halbuki adətən əksinə onu artırmaq üçün çalışırlar.
Şərh əlavə et