Kokpit.az xatırladır ki, Norrisin MCL39-u Niderland Qran Prisində yarışın bitməsinə yeddi dövrə qalmış dayanmış, qısa müddət sonra isə maşından tüstü çıxmışdı. Bu, McLaren-in uzun müddətdən sonra ilk dəfə etibarsızlıq problemi səbəbindən yarışı yarımçıq qoyması idi. Nəticədə Norris komanda yoldaşı Oskar Piastri ilə çempionluq mübarizəsində geri düşüb.
Problemin yağ xətti nasazlığından qaynaqlandığı və motorun ətraflı yoxlama üçün Mercedes HPP-yə göndərildiyi açıqlanmışdı.
McLaren-in Baş Əməliyyatçısı Pirs Tin vəziyyətin tam nəzarətdə olduğunu deyib: “Bu, uzun müddətdir davam edən etibarlılıq seriyamızı qıran bədbəxt hadisə idi. Amma komanda dərhal reaksiya verdi, problemi tapdı və təkrarlanmaması üçün yeni hissələr hazırladı. Burada tətbiq olunan həllin doğru olduğuna əminik”.
Montsa yarışından əvvəl həm Norris, həm də Piastri yeni güc blokuna keçib. Bu trasda mühərrik gücü və düzlük sürəti həlledici amil sayılır.
Bununla belə, Pirs Tin bildirib ki, Zandfortda nasazlıq yaşayan motor tam itirilməyib: “Bəli, onu kiçik təmirdən sonra yenidən güc bloku hovuzuna əlavə edə biləcəyik. Bu problem bizim motor bölgüsünə təsir etməyib. Mühərrik resursunu mövsümün sonuna qədər balanslı şəkildə idarə edirik”.
Şərh əlavə et