FİA-nın təşəbbüsü ilə çağırılan görüşə komanda rəhbərləri və güc aqreqatı istehsalçılarının nümayəndələri dəvət olunub və ümumi rəy belə olub ki, yaxın gələcəkdə çempionat hamının çoxdan razılaşdığı və 2026-cı ildə qüvvəyə minəcək reqlament əsasında fəaliyyət göstərəcək.
Ekoloji cəhətdən təmiz yanacaqla işləyən V10-lara qayıtmaq ideyası FİA-nın prezidenti Muhammed bin Sulayem tərəfindən təbliğ olunmağa çalışılıb. Lakin Formula 1 komandalarına öz məhsullarını tədarük edən əksər mühərrik istehsalçıları əvvəllər bağlanmış müqavilələrə sadiq qalmağa üstünlük verirlər, yəni növbəti beş ildə güc qurğuları 2026-cı ilə qədər inkişaf etdirdikləri ilə eyni qalmalıdır.
Bunlar daha sadə hibrid sistemə və daha güclü və səmərəli elektrik hissəsinə malik 1,6 litrlik V6 turbo mühərriklərdir – belə mühərriklər həm də ətraf mühitə daha az zərər verən müasir yanacaqla işləyir.
İclasda belə güc qurğularının yaradılmasına və daha da təkmilləşdirilməsinə maksimum diqqət ayırmaq qərara alınıb, lakin daha uzaq gələcəyin mühərriklərinin necə ola biləcəyi ilə bağlı müzakirələr davam etdiriləcək.
İclasdan sonra dərc olunan federasiyanın rəsmi bəyanatında belə deyilir: “Bütün tərəflər 2026-cı ilin reqlamentinə sadiq qalırlar; bütün tərəflər çempionatın gələcək texniki inkişafı istiqamətləri ilə bağlı müzakirələri davam etdirməyə razılaşıblar; hər hansı perspektivli ideyalar müzakirə edilərkən elektrikləşdirmənin müəyyən səviyyəsi həmişə nəzərə alınacaq; ekoloji cəhətdən təmiz yanacaqlardan istifadə məcburi olacaq”.
Sənəddə həmçinin vurğulanır ki, FİA xərclərin azaldılması və ekoloji mülahizələrin əsas şərti nəzərə alınmaqla, komandaların və güc qurğusu istehsalçılarının üstünlük verdiyi gələcək inkişafın istənilən istiqamətini dəstəkləyəcək. Təbii ki, idmanın və azarkeşlərin maraqları hər zaman birinci yerdə olmalıdır.
BBC Sport-un məlumatına görə, bugünkü görüşdən bir neçə həftə əvvəl FIA prezidenti tək oturacaqlı yarış direktoru Nikolaos Tombazisə V10-lara qayıtmaq ideyasını üzərində işlənə biləcək bir layihəyə çevirməyi tapşırıb.
Üstəlik, Red Bull və Ferrari bu layihəni dəstəkləməyə hazır idilər, lakin səslərin əksəriyyəti ən azı Formula 1 inkişafının indiki mərhələsində ondan imtina etmək qərarına gəlib.
Şərh əlavə et