Formula 1-də uzun müddətdir müzakirə olunan elastik ön qanad məsələsi yenidən gündəmə gəlib. FIA-nın mövsüm ortasında tətbiq etdiyi TD018 texniki reqlament bu sistemi məhdudlaşdırmağı hədəfləsə də, Mercedes və Red Bull yeni həll yolları taparaq, yenidən üstünlük qazanmağı bacarıblar.
FIA-nın Barselonadan etibarən qüvvəyə minən TD018 reqlamenti ön qanadların elastikliyini azaltmaq üçün hazırlanmışdı. Yeni qaydalara əsasən, qanad 60 Nyutonluq şaquli təzyiq altında maksimum 3 millimetr əyilə bilərdi. İlk baxışda bu, elastikliyin qarşısını tamamilə alacaq kimi görünsə də, komandalar qısa müddətdə alternativ texniki həllər taparaq üstünlük axtarışına davam etdilər.
Yay fasiləsi ərzində Mercedes və Red Bull bu mövzuda ən aktiv komandalar olub. Digər komandalar resurslarını 2026-cı ildəki texniki dəyişikliklərinə yönəldərkən, bu iki komanda hazırkı bolidlərdə də yeniliklərə sərmayə qoyub.
-
Mercedes, Belçika Qran Prisindən əvvəl ön qanad və aerodinamik paketdə dəyişikliklər edib.
-
Red Bull isə Zandfort yarışından sonra yeni ön qanad versiyasını sınaqdan keçirib.
Sinqapur Qran Prisində Mercedes-in ön qanadının yuxarı hissəsindəki dəyişikliklər kameralar tərəfindən açıq şəkildə elastiklik göstərib. Red Bull isə RB21 bolidinin ön qanadında daha çevik və aerodinamik cəhətdən effektiv materiallardan istifadə etməklə üstünlük axtarır.
Komandaların rəsmi açıqlamasına görə, bu dəyişikliklərin məqsədi öndən sürüşməni azaltmaqdır. Lakin bu tip yeniliklər eyni zamanda qanadın elastikliyini artırır, bu da aerodinamik yüklənməni dinamik şəkildə dəyişməyə imkan verir.
Komandalar, FIA testlərini keçə biləcək, lakin real şəraitdə daha çox elastiklik təmin edən material və forma həlləri üzərində işləyiblər.
The Race nəşri yazır ki, Mercedes İspaniya yarışından əvvəlki elastiklik səviyyəsinin bir hissəsini yenidən əldə etməyə çalışır. Bunun üçün komanda qanadın əsas hissəsi yerinə qanadcıqlara fokuslanaraq, vaxt və büdcəyə qənaət etməyi məqsəd qoyub.
Bunun əksinə, Ferrari və McLaren bu texniki yarışda geri qalıb.
-
Ferrari, Belçika Qran Prisində sınaqdan keçirdiyi yeni arxa asılqan sisteminə böyük sərmayə qoyub, lakin bu dəyişiklik nə sürüş hissinə, nə də nəticələrə ciddi təsir göstərib. Hətta bəzi mənbələr bu yeniliyin aerodinamik inkişafı məhdudlaşdırmış ola biləcəyini bildirir. Buna baxmayaraq, komanda köhnə versiyaya qayıtmağı planlaşdırmır.
-
McLaren isə ön qanad inkişafını dayandırıb, çünki mövcud aerodinamik paketlə çempionluq uğrunda mübarizə aparmaq üçün kifayət qədər rəqabətli olduqlarını düşünürlər.
Belə görünür ki, “elastik qanad” yarışı hələ bitməyib və FIA ilə komandalar arasında texniki mübarizə 2025-ci il mövsümünün sonuna qədər davam edəcək.
Şərh əlavə et