QAZANANLAR:
Red Bull-un Bakıda ən sürətli maşına malik deyildi, amma Maks Ferstappen buna baxmayaraq 2025-ci ildə altıncı dəfə ilə ən çox poul qazanan pilot olub və Bakıda ilk dəfə bu uğuru əldə edib.
O, daha az yol tutumuna malik sərt tərkibli təkərlərlə start almasına baxmayaraq, birinci döngədə Karlos Sayns qarşısında liderliyi qoruyub və üstünlüyü yarışın sonuna qədər heç bir təhlükə ilə qarşılaşmayıb.
Ferstappen bu mövsüm artıq rəqibi Lando Norrisdən daha çox dövrəyə liderlik edib. Bu qələbə onun ardıcıl ikinci, podiumda isə üçüncü yarışıdır (Kanada yarışından Niderland yarışına qədər podiuma qalxmamışdı).
Dördqat dünya çempionu titul uğrunda rəqibi Oskar Piastri ilə fərqi 94 xaldan 69-a endirib. Bu hələ də böyük fərqdir, amma əgər bu forması yüksək asfaltayatma qüvvəsi tələb edən traslarda da davam etsə, titul uğrunda mübarizəyə geri qayıda bilər.
Karlos Sayns bütün il ərzində sürətli idi, amma maşının etibarsızlığı, bəxtsizlik və öz səhvləri də daxil olmaqla bir neçə səbəbdən bu sürəti yaxşı xal nəticələrinə çevirə bilməmişdi.
Amma Bakıda o, möhtəşəm çıxış etdi – sıralanma turunda son 10 yarışda üçüncü dəfə son sessiyaya çıxdı və bunu ikinciliklə taclandırdı.Bu, Williams üçün Corc Rasselin 2021 Belçika Qran Pridən bəri ilk ön sıra nəticəsi idi və Sayns Azərbaycanda komanda yoldaşını sıralanma turunda ilk dəfə qabaqlayırdı.
Bazar günü isə Sayns klassik üslubda çıxış edərək təkərləri və tempi mükəmməl idarə etdi və Williams-a 2017-ci ildə eyni trasda Ləns Strollun qazandığı nəticədən bəri ilk dəfə tam məsafəli yarışda podium gətirdi.
Topladığı xallar onun mövsümdəki ümumi hesabını demək olar ki, ikiqat artırdı (16 xala daha 15 xal əlavə etdi) və onu çempionatda altı pillə irəli apararaq 12-ci yerə yüksəltdi. Bu nəticə həm də Williams-ın Mühəndislər Kubokunda 5-ci yerdəki mövqeyini möhkəmləndirdi.
Bu, heç şübhəsiz, Lyam Lousonun Formula 1-də ən yaxşı həftəsonu idi və bu, gələn mövsüm üçün Red Bull-u onu saxlamağa inandırmaq uğrunda mübarizə apardığı bir vaxtda baş verdi.
Yeni zelandiyalı təzyiq altında çıxış edərək karyerasının ən yaxşı sıralanma nəticəsini göstərdi və üçüncü yeri qazandı. Yarış günü isə soyuqqanlı sürüş nümayiş etdirərək karyerasının ən yaxşı nəticəsi olan beşinci yeri tutdu və ardıcıl iki yarışı xalsız başa vurma seriyasına son qoydu.
Qazandığı xallar həmçinin Racing Bulls komandasına ümumi nəticədə Aston Martin-i geridə buraxaraq altıncı yerə yüksəlməyə kömək etdi.
Nəzərə alsaq ki, Corc Bakıda o qədər narahatedici nəfəs yolları infeksiyası keçirirdi ki, cümə axşamı media günündə iştirak etmədi və həkimlər ona istirahət etməsi üçün cümə və şənbə günlərində də media öhdəliklərindən azad etdi. Bunların fonunda bazar günü ikinci yeri tutması heyranedici nəticə idi.
Britaniyalı sürücü sıralanma turunda beşinci yeri tutaraq podium şansını qazanmışdı və startda Yuki Tsunodaya yerini itirsə də, daha sonra üstün sürət və əla strategiya sayəsində Saynsı da “overcut” ilə üstələyərək ikinci yerin sahibi oldu.
Bu, onun mövsümdə yeddinci, Bakıda isə dörd ildə üçüncü podiumu, Mercedes-in 2019-cu ildən bəri Azərbaycandakı ən yaxşı nəticəsi oldu. Eyni zamanda komandasını Mühəndislər Kubokunda ikinciliyə daşıdı.
Kimi Antonelli İtaliyadakı son çıxışından sonra Mercedes rəhbəri Toto Volfun “gözləniləni vermədi” qiymətləndirməsini eşidərək Bakıya gəlmişdi.
İtalyan gənc sürücü təzyiq altında çökə bilərdi, amma əksinə, “Gümüş oxlar”ın ümid etdiyi kimi cavab verdi – məşqlərin ilk dövrəsindən finişdəki dördüncü yerə qədər inamlı performans göstərdi.
Antonelli mövsümdə yalnız ikinci dəfə əsas yarışların sıralanma turunda komanda yoldaşı Rasselli qabaqladı və iyunda Kanadadakı podiumdan bəri ən yaxşı nəticəsini göstərdi.
Son həftələrdə Yuki Tsunoda üzərindəki təzyiq getdikcə artırdı – xüsusən də Racing Bulls-un güclü çıxış edən Ayzek Həcərin fonunda Red Bull-dakı gələcəyi qeyri-müəyyən görünürdü.
Amma nəhayət, o, Bakıda problemsiz bir həftəsonu keçirdi. Şənbə günü Red Bull ilə 15-ci Qran Prisində ilk dəfə ilk altılıqda yer aldı.
Cümə günü sərbəst yürüşlərdəki yaxşı iş onun yarış tempindəki problemlərinin bir qismini aradan qaldırdı və o, bunu bazar günü sübut etdi. Çünki 2024-cü ildə Ostindəki yarışdan bəri ilk dəfə ilk səkkizliyə düşdü.
Bu, Tsunodanın mövsümdəki ən yaxşı nəticəsi oldu və Sinqapura yollanarkən ona üzərində işləyə biləcəyi şeylər verdi.
İTİRƏNLƏR:
Bu il ilk dünya çempionluğunu qazanmaq yolunda demək olar ki, sarsılmaz görünən Piastri, Bakıda ciddi şəkildə “ilişdi”.
Keçən ilin qalibi gözlənilmədən sıralanma turunda qəza etdi və McLaren şassini dəyişmək məcburiyyətində qaldı.
Yarış günü isə daha da pis keçdi – 24 yaşlı avstraliyalı startda yerindən tez tərpəndiyi üçün anti-stall sistemi işə düşdü və o, dərhal sonuncu yerlərə gerilədi. Ardınca isə 5-ci döngədə yol tutuşunu düzgün qiymətləndirməyərək qəza etdi.
Onun üçün həzm edilməsi çətin yarış oldu, amma belə hallar baş verir. İndiyə qədər göstərdiyi parlaq performans sayəsində o, hələ də Sinqapura cədvəldə 25 xallıq rahat üstünlüklə yollanır.
Həftəsonu Ferrari üçün çox ümidverici başlamışdı – güclü cümə günü sessiyalarından sonra Lyuis Həmilton 2-ci sərbəst yürüşdə protokollara başçılıq etdi və mediaya yeni komandasında nəhayət ki, əyləclərdə özünü rahat və inamlı hiss etdiyini dedi. Lekler isə ikinci oldu.
Amma britaniyalı sürücü sıralanma turunun son sessiyasına çıxabilmədi – buna qismən komanda yoldaşı Şarl Leklerin qəzası da səbəb oldu, sarı bayraqlar çıxdığı üçün Həmilton ikinci cəhdini dayandırmalı oldu. Nəticədə sıralanmanı 12-ci yerdə başlasa da, yalnız 8-ci yerə qədər yüksələ bildi.
Leklerin Bakıda dalbadal 4 poul seriyası da həmin sıralanma qəzası ilə bitdi – monakolu sürücü bu dəfə karyerası boyu həmişə güclü olduğu bu trasda niyə özünü narahat hiss etdiyini izah edə bilmədi.
Onun yarışı barədə yazılacaq bir şey yoxdur – Frederik Vassyör təsdiqlədi ki, Leklerin mühərrikində problem var idi və bu, hər dövrədə vaxt itkisinə səbəb olub. O, finiş xəttini 9-cu yerdə keçdi, Ferrari isə çempionatda Mercedesin arxasına düşərək 3-cü yerə gerilədi.
McLaren Bakıya keçənilki çempionluğunu müdafiə etmək üçün əla formada gəlsə də, yeddi Qran Pri qalmış mövsümün ən zəif həftəsonlarından birini keçirdi.
Sıralanma turunda Norris 7-ci, Piastrinin isə Q3-dəki qəzasından sonra 9-cu yeri əldə edə bildi. Yarışda isə Piastri artıq ilk dövrədə qəzaya düşdü və ümidlər yalnız Norrisin üzərində qaldı – amma irəliləmək üçün sürət kifayət etmədi və başladığı yerdəcə finiş gördü.
Bu, McLaren-in 2023 Las-Veqas Qran Prisindən bəri ən az xal qazandığı həftəsonu oldu və bu o deməkdir ki, narıncı komanda artıq ən azı Sinqapura qədər çempionluğu təmin edə bilməyəcək.
Sains parladığı halda, onun Williams-dakı komanda yoldaşı Aleks Elbon üçünsə nadir uğursuz həftəsonlarından biri alındı.
Sıralanma turunda o, 1-ci döngənin apeksində daxili divara toxunaraq ön asqını sındırdı və bu mövsümdə üçüncü dəfə Q1-i keçə bilmədi.
Tailandlı pilot yarışda irəliləsə də, bu çox yavaş baş verdi, üstəlik, Franko Kolapintoya qarşı ehtiyatsız hücumu nəticəsində Alpine sürücüsü yerində fırlandı və Elbon 10 saniyəlik cəza aldı.
Bu isə onu tras üzərindəki 11-ci yerdən yekun protokolda 13-cü yerə saldı – son altı yarışda cəmi ikinci dəfə xal qazana bilmədi…
Cümə günü Haas sürətli görünürdü – Oliver Bermanın Bakıda yaxşı forması davam etdi və o, ikinci məşqlərdə parlaq nəticə ilə beşinci oldu.
Lakin sıralanma turunda etdiyi səhv nəticəsində divara çırpıldı və yarışa yalnız 15-ci yerdən başlaya bildi. Onun komanda yoldaşı Esteban Okon üçünsə vəziyyət daha da çətin oldu – arxa qanadın qaydalara uyğun olmamasına görə diskvalifikasiya edildi və sonuncu yerdən start götürdü.
Yarışda isə heç bir maşınları irəliləyə bilmədi, bu da komanda üçün ardıcıl ikinci xalssız yarış demək idi. Bunun fonunda Williams və Racing Bulls isə müvafiq olaraq beşinci və altıncı yerlərdə mövqelərini daha da gücləndirdilər.
Şərh əlavə et