Luseyl trasında hər bir təkər dəsti ilə maksimum 25 dövrə sürmək mümkün olacaq. Bu qərar, Qətər trasında təkərlərə yüksək yüklənmə və temperatur səbəbilə artan aşınmanın təsir göstərməsi ilə əlaqədar verilib.
25 dövrə limiti bütün sessiya üçün cəmi olaraq hesablanacaq — o cümlədən real və ya virtual təhlükəsizlik avtomobili dövrələri də hesaba qatılacaq. Start düzlüyünə çıxış dövrələri, qızdırma dövrələri və sprintdən və əsas yarışdan sonra atılan dövrələr isə hesaba alınmayıb.
Qətər Qran Prisinin məsafəsi 57 dövrə olduğuna görə, hər bir sürücü ən azı iki dəfə təkər dəyişməli olacaq. Yarışdan əvvəl Pirelli komandaları hər dəstdə neçə dövrə qaldığı barədə məlumatlandırıb.
Bu tədbirlər 2024-cü ildə Qətərdə istifadə olunan təkərlərin təhlilindən sonra zəruri sayılıb. Ötən il xüsusilə ön sol təkərin bir neçə halda maksimum aşınma həddinə çatdığı müəyyən edilib. Bu faktorlar, trasda təkərlərə təsir edən yüksək yan yüklə birlikdə, konstruktsiyanın yorulmasını artırıb və bəzi hallarda təkərlərin xidmət müddətini aşan məsafələr qət etməsinə səbəb olub.
Oxşar təhlükəsizlik tədbirləri 2023-cü ildə də Qətərdə tətbiq edilib, lakin o vaxt səbəb fərqli olub. Həmin ildə bəzi kerblərin üzərindən dəfələrlə keçmək təkərlərin yan hissəsində mikrokəsiklər yaradıb. Keçən il piramidal kerblərin dəyişdirilməsi və onların ətrafına çınqıl zonalarının əlavə olunması bu problemin təkrarlanmasının qarşısını alıb.
Qətərə Pirelli ən sərt tərkibləri — C1, C2 və C3 gətirib. Həftəsonu sprint formatında keçiriləcəyinə görə, hər pilot iki dəst Hard, dörd dəst Medium və altı dəst Soft əldə edib.




Şərh əlavə et