Görüşdə komandaların, FIA və FOM-un nümayəndələri iştirak ediblər və dəyişikliklər üzərində razılıq əldə ediblər. İndi bu dəyişikliklər Dünya Avtoidman Şurasına təqdim olunacaq. Aşağıda əsas yeniliklər yer alır.
2026-cı il texniki və idman reqlamenti
Müzakirələrin nəticəsinə əsasən, 2026-cı il üçün texniki, idman, maliyyə və əməliyyat reqlamentlərinə dair bir sıra dəqiqləşdirmələr Dünya Şurasına təqdim ediləcək.
Görüşdə yarışlarda iki məcburi pit-stop tətbiq edilməsi ilə bağlı təklif, həmçinin təkərlərin xidmət müddətinin məhdudlaşdırılması və yarış ərzində üç müxtəlif tərkibdən istifadə edilməsini nəzərdə tutan dəyişikliklər müzakirə edilib. Komandaların və Pirelli-nin təhlil və modelləşdirmələrə dair rəyləri dinlənilib. Hazırda heç bir dəyişiklik təsdiqlənməyib, lakin bu istiqamətdə məsləhətləşmələrin 2026-cı ildə də davam etdirilməsi qərara alınıb.
Yağışlı yarışlar
Yağışlı şəraitdə təhlükəsizlik və görünüşlülüyü yaxşılaşdırmaq üçün bir sıra tədbirlər müzakirə olunub. Əvvəlki konsepsiyalar qiymətləndirildikdən sonra tras örtüklərində dəyişikliklər edilməsi, spreyə qarşı qoruyucu elementlər, həmçinin təkər konstruksiyasının yenilənməsi təklif olunub.
Görünüşün xüsusilə pis olduğu sahələrdə yaxın perspektivdə neytral zonalar yaradılması ideyası da gündəmə gəlib.
Orta və uzunmüddətli perspektivdə pis görünüş şəraitində pilotlara kömək edəcək artırılmış reallıq (AR) sisteminin yaradılması ilə bağlı araşdırmalar aparılacaq. Bütün variantların əlavə qiymətləndirilməsinə ehtiyac olduğu bildirilib.
Aerodinamik testlərə məhdudiyyətlər (ATR)
Xərclərin məhdudlaşdırılması fonunda məlumat emalı və modelləşdirmə üzrə müasir texnologiyalara uyğunlaşmaq üçün ATR reqlamentində dəyişikliklər hazırlanır.
Maşınların rənglənməsi və pilot nömrələri
Texniki Məsləhət Komitəsi ilə məsləhətləşmələrdən sonra 2026-cı ildə bolidlərin rənglənməsi ilə bağlı minimal tələblər müzakirə edilib.
Komissiya razılaşıb ki, maşının yuxarıdan və yandan görünən ümumi səthinin ən azı 55%-i boya və ya yapışqan qrafika ilə örtülməlidir, çılpaq karbon səthi kimi qalmalı deyil. Məqsəd – komandalar arasındakı vizual fərqliliyi artırmaqdır.
Pilotların daimi yarış nömrələrinə dair qaydalarda da dəyişikliklər müzakirə olunub. Qərara alınıb ki, pilotlara karyeraları ərzində nömrəni dəyişmək imkanı veriləcək.
Pilotların soyutma sistemi
2026-cı ildən etibarən məcburi soyutma sistemi (DCS) istifadəsinin tətbiqi məsələsi müzakirə olunub. Hazırkı sistem və soyuducu avadanlığın konstruksiyası üzrə dəyişikliklər, eləcə də DCS istifadə edilərkən icazə verilən çəkidə artım təklif edilib. Paralel olaraq GPDA vasitəsilə pilotlardan əlavə rəy alınacaq.




Şərh əlavə et