Birinci sessiya ilə müqayisədə asfaltın vəziyyəti yaxşılaşıb – pilotlar dərhal təkərlərin effektivliyini qiymətləndirməyə başlayıb, dövrə seriyaları üzərində işləyiblər – əvvəl Medium, sonra Soft təkərlərlə bunu ediblər. Ancaq təkərlər tez qızıb və sürətlə aşınıb. Hard təkərlər isə (Pirelli C2 tərkiblərini bu mərhələ üçün ən sərt təkər olaraq seçib) Meksika üçün həddindən artıq sərt olub.
İnsidentlər də yaşanıb. Sessiyanın əvvəlində Antonellinin güc qurğusu fövqəladə rejimə keçib, amma problem boksa dönmədən həll olunub. Norris alışdırma sistemindəki nasazlıqlardan şikayətlənib, amma trasda qalıb.
Stroll plastik paketə “ilişib” və 12-ci döngədə trasdan çıxıb. Okon birinci döngədə, Həmilton və Rassel isə 10-cu döngədə trasdan çıxıblar – bu hadisələrdə maşınlara zərər dəyməyib. Elbon 16-cı döngədə arxa sol təkərlə divara toxunub və maşında aydın cızıq yaranıb. Tsunoda və Həcər ikinci döngədə kerbin üstündən sərt şəkildə keçiblər və mexaniklər altlığı yoxlamalı olublar.
Ən yaxşı nəticəni Maks Ferstappen göstərib – Soft təkərlərlə 1:17.392-lik dövrə vurub. Qısa trasda ilk onluq cəmi yarım saniyəyə sığıb, bu da təsnifatda sıx mübarizə olacağını göstərir.




Şərh əlavə et