İtalyan səhəri sürücüləri leysan yağışla qarşılayıb, buna görə də sessiyanın ilk iki saatında demək olar ki, heç kim trasda işləməyib. Pilotlar vaxtaşırı trasa çıxaraq asfaltın vəziyyətini yoxlayıblar və dərhal boksa qayıdıblar.
Yağışın zəifləməsi ilə trasda tam iş yalnız sessiyanın son saatında başlayıb. Sürətlər tədricən artıb, lakin sessiyanın bitməsinə qırx beş dəqiqə qalmış trasda ilk qırmızı bayraqlar qaldırılıb. Buna səbəb Hiyu Yamakosinin 13-cü döngədə çınqıllığa çıxaraq orada ilişib qalması olub.
Van Amersfoort Racing pilotunun maşınını trasdan çıxarmaq üçün marşallara 15 dəqiqə lazım olub, bundan sonra testlər davam etdirilib. Lakin demək olar ki, dərhal yenidən qırmızı bayraqlar göstərilib. Bu dəfə Alessandro Custi 6-cı döngədə trasdan çıxıb.
Sürücülər sessiyanın bitməsinə 20 dəqiqə qalmış trasa qayıdıblar və bu müddət əsasən start prosedurlarının işlənməsinə həsr olunub. Səhər sessiyasının ən yaxşı nəticəsini Huqo Ugoçukvu 1:47.411 saniyəlik nəticə ilə göstərib.
Günün ikinci sessiyasının əvvəlində yağış tamamilə dayanıb, lakin tras hələ də nəm qalıb və pilotlar ilk dövrlərinə yağış təkərləri ilə çıxıblar. Onlar fərdi proqramları üzrə işləyiblər, sürətlər tədricən artıb, lakin Kanato Linin 4-cü döngədə dayanması səbəbindən sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb.
Qısa fasilədən sonra testlər bərpa olunub. Günortadan sonra tras kifayət qədər quruyub və pilotlar quru hava təkərlərinə keçiblər. Yeddi sürücü Medium tərkibli təkərlərlə dövrə vurmağa macal tapıb, lakin az sonra Luis Şarpın 4-cü döngədə trasdan çıxması səbəbindən sessiya yenidən dayandırılıb.
Son qırmızı bayraqlar sessiyanın son dəqiqələrində Bruno del Pinonun 3-cü döngədə trasdan çıxması ilə qaldırılıb. Həmin ana qədər ən yaxşı nəticəni AIX Racing pilotu Bred Benavides 1:33.022 saniyə ilə göstərib və günün yekununda protokolun lideri olub. Testlər çərşənbə günü davam edəcək.




Şərh əlavə et