Xəbəri Kokpitdə Oxuyun!

Sinqapur-2025: Rassell qarşısıalınmaz olub

Qüvvələr nisbəti 2025 mövsümünün son üçdəbirində maralqı şəkildə dəyişib. Elə bil ki, komandalar artıq maşınların təkmilləşdirilməsini çoxdan bitirib və növbəti mövsümün reqlamentinə fokuslanıb.

Halbuki yayda McLaren maşınları beş yarışı ardıcıl qazanaraq məğlubedilməz görünürdü, lakin payızın başlanğıcı ilə qalib gəlməyi dayandırıblar. Yay fasiləsindən sonra Monzada və Bakıda Maks Ferstappen qalib gəlib, Sinqapurda da narıncı maşınların üstünlüyü olmayıb.

Buna baxmayaraq, McLaren üçün Sinqapurda cəmi 13 xal toplamaq Konstrukturlar Kubokunu vaxtından əvvəl qazanmaq üçün kifayət edirdi.

Çempionat lideri Oskar Piastri ən yaxşı nəticəni yalnız cümə günü göstərib, amma şənbə günü gündüz Maks Ferstappen protokola başçılıq edib, təsnifatı isə Mercedes-dən Corc Rassel qazanıb – bu, onun mövsümdə ikinci poul olub.

Start düzülüşü maraqlı alınıb. Birinci cərgədə Rassel və Ferstappen, ikinci cərgədə Piastri və Antonelli, üçüncü cərgədə isə Norris və Həmilton qərarlaşıb.

Williams pilotları təsnifatdan sonra texniki reqlamentin pozulmasına görə diskvalifikasiya ediliblər – DRS elementi icazə verilən 85 mm-dən daha çox açılıb, amma starta buraxılıblar. Sayns sonuncu yerdən start alıb, Elbon və Qaslinin maşınlarında isə komanda qapalı park rejiminin şərtlərini pozub və onlar pit-leyn-dən yarışa başlayıblar.

Təkər istehsalçıları yumşaq üçlüyü – C3, C4 və C5-i müvafiq olaraq Hard, Medium və Soft rolunda gətirib. Bütün təkər tipləri stabil işləyib, komandalar strategiyaları dəyişə bilib və bu, trasda ötmələrin çətinliyini qismən kompensasiya edib.

Yarışdan bir saat əvvəl yağış yağıb, tras bir qədər isla­nıb – pilotlar bokslardan keçid təkərlərlə çıxıblar, amma starta qədər asfalt quruyub. Bəzi yerlər, xüsusilə üçüncü sektor sürüşkən olub. Hamı sliklərlə start alıb. Ferstappen, Həcər, Alonso, Tsunoda, Stroll və Kolapinto Soft, qalanları isə Medium-u seçib.

Startda Rassell liderliyini qoruyub. Lekler Həmiltonu və Antonellini ötüb, Norris isə üçüncü döngədə komanda yoldaşına toxunub və onu keçib – Oskar narazı qalıb, stüardlar isə heç kəsi cərimələməyib. Kolapinto üç mövqe qazanıb, Tsunoda üç yer itirib. 2-ci dövrədə ilk onluq: Rassell – Ferstappen – Norris – Piastri – Lekler – Antonelli – Həmilton – Həcər – Alonso – Berman.

5-ci dövrədə Alonso səkkizinci yer uğrunda mübarizədə Həcəri keçib. Rassell Ferstappenden sürətlə uzaqlaşıb, hər dövrədə yarım saniyə üstün olub, amma McLaren pilotları Maksa çata bilməyiblər. Peloton uzanıb.

14-cü dövrədə Tsunoda və Bortoletto pit-stop edib – Qabriel startdakı Stroll ilə mübarizədə zədələnmiş ön antiqanadı da yenisi ilə dəyişib. 17-ci döngədən çıxışda Norris divara toxunub, amma hərəkətə davam edib. Kolapinto təkərləri dəyişib.

20-ci dövrədə Ferstappen pit-stop edib və trasda yeddinci yerdə qayıdıb – qarşısında boş sahə olub və tempi artırıb. 21-ci dövrədə Həcər təkərləri dəyişib, 22-ci dövrədə isə Lekler eyni addımı atıb. Şarl trasa Hülkenberqin arxasında qayıdıb və dərhal onu ötüb.

24-cü dövrədə Berman pit-stop edib, 25-ci dövrədə isə Həmilton – sağ ön təkərin bərkidilməsində kiçik ləngimə olub. Qasli də təkərləri dəyişib. 26-cı dövrədə Rassell, Antonelli və Hülkenberq, 27-ci dövrədə də Norris yeni təkərlərə keçib.

Berman 13-cü yer uğrunda mübarizədə Elbonu üstələyib. Həcər mühərriyin güc itirməsindən şikayətlənib. 28-ci dövrədə Piastri və Alonso təkərləri dəyişiblər – hər ikisində uzun ləngimə baş verib. 30-cu dövrədə ilk onluq: Rassell – Ferstappen – Norris – Piastri – Lekler – Antonelli – Həmilton – Louson – Stroll – Okon.

31-ci dövrədə Okon pitə dəvət edilib. 37-ci dövrədə Alonso uzun hücumlardan sonra 13-cü yer uğrunda mübarizədə Həcəri keçib. 39-cu dövrədə Stroll təhlükəsizlik maşınının çıxmasını daha çox gözləmədən startdan yarışdığı Soft təkər dəstindən qurtulub.

Alonso Elbonu təzyiq altında saxlayıb, 43-cü dövrədə Aleks təkərləri bloklayıb və Fernandoya yol verib, sonra boksa dönüb. 44-cü dövrədə Tsunoda 13-cü yer uğrunda mübarizədə Kolapintonu ötüb.

45-ci dövrədə Hülkenberq yeddinci döngədə yerində fırlanıb – o, tez əyləcə basan Kolapintoya toxunmaqdan yayınaraq təhlükəsizlik cibinə girib. Maşın zərər görməyib, amma Niko yeni təkərlər üçün boksa istiqamətlənib.

47-ci dövrədə Həmilton təkərləri dəyişib, 49-cu dövrədə isə Louson onu izləyib. Norris Ferstappənə DRS məsafəsinə qədər yaxınlaşıb və bir neçə dövrə Maksı sıxışdırıb, amma mövqe uğrunda real mübarizə imkanı olmayıb.

52-ci dövrədə Sayns, 53-cü dövrədə isə Qasli pit-stop edib. Elbon 16-cı yer uğrunda mübarizədə Okonu ötüb. 54-cü dövrədə Antonelli beşinci yer uğrunda mübarizədə Lekleri geridə qoyub. 55-ci dövrədə ilk onluq: Rassell – Ferstappen – Norris – Piastri – Antonelli – Lekler – Həmilton – Alonso – Berman – Həcər.

Stroll və Elbon Bortolettonu ötüb. Ferstappen və Norris Həcəri dövrəvi sürücü kimi yaxalayıb, mühəndis Ayzekə “kimin üçün yarışdığını unutma” deyib, o da hər ikisini buraxıb.

56-cı dövrədə Lekler Həmiltona yol verib – və Lyuis dərhal irəliləyib ki, Antonelliyə hücum etməyə çalışsın. 59-cu dövrədə Louson Kolapintonu keçib. Sayns 10-cu yer uğrunda mübarizədə Həcərdən üstün olub.

61-ci dövrədə Həmiltonun maşınında sol ön əyləcdə problem yaranıb və o, yerini Leklerə qaytarıb. Əyləclərin sıradan çıxmasına görə Həmilton bir neçə dəfə trasın hüdudlarını aşıb, bu isə onu izləyən Alonsonu çox narazı salıb. Finişdən sonra stüardlar Lyuisin nəticəsinə 5 saniyə əlavə edib və protokolda ispan pilotun arxasında qalıb.

Pilotlar isti havada demək olar ki, iki saat davam edən yarışdan sonra gücdən düşüblər. Corc Rassell Sinqapur Qran Prisini qazanaraq mövsümdə ikinci, karyerasında isə 5-ci qələbəsini əldə edib. Maks Ferstappen ikinci olaraq McLaren sürücüləri ilə çempionatdakı fərqi azaldıb. Lando Norris isə podiumun son pilləsinə yüksəlib.

McLaren ardıcıl ikinci, tarixində isə 10-cu Mühəndislər Kubokunu əldə edib.

Mübarizə iki həftə sonra Ostində davam edəcək.

Elçin Zodorov

Şərh əlavə et