Sprint yarışı ideyası ilk dəfə 2021-ci il mövsümündə, azarkeşlərə daha çox həyəcan təqdim etmək məqsədilə tətbiq olunmuşdu. İlk illərdə cəmi 3 yarışla sınaqdan keçirilən format, 2023-dən etibarən 6 sprint yarışı ilə genişləndirildi. Hazırda 24 Qran Pridən yalnız dörddə biri sprint həftəsonuna ev sahibliyi etsə də, həm azarkeşlərin, həm də sürücülərin marağı artdıqca formatın davamlılığı güclənib.
Promoterlərin baxışı
• Ostin COTA trasının rəhbəri Bobbi Epştayn sprintlərin bilet satışını birbaşa artırmadığını qəbul etsə də, tamaşaçılar üçün əlavə dəyər qatdığını vurğulayıb: “Satışlara təsiri az olsa da, izləyiciyə daha çox kontent təqdim edir. Əsas məsələ həftəsonunu daha əyləncəli etməkdir”.
• Mayami Qran Prisinin təşkilatçısı Tayler Epp isə əvvəlcə şübhə ilə yanaşdığını, lakin 2024-dəki ilk sprintdən sonra fikrinin dəyişdiyini söyləyib. Onun sözlərinə görə, həmin yarışda şənbə günü tribunadakı azarkeş sayı nəzərəçarpacaq dərəcədə artıb.
FIA və rəhbərlikdən baxış
Formula 1-in baş icraçı direktoru Stefano Domenikali, sprintlərin gələcəkdə daha da artacağını bəyan edib: “Bəzi köhnə azarkeşlər istisna olmaqla, hamı sprint həftəsonu istəyir. Promoterlər də tələb edir, sürücülər də maraqlıdır. Bu, mədəniyyətin bir hissəsinə çevriləcək. MotoGP-dəki kimi hər yarışda sprint olmaz, amma 2027-ci ildə 10 yarış realdır”.
Domenikali həmçinin tərs start düzülüşü və ya qısaldılmış əsas yarış məsafəsi kimi ideyaları da gündəmə gətirib. Bunlar hələlik konkret addım olmasa da, gənc auditoriyaya yönəlmiş format dəyişiklikləri müzakirələri sürətləndirib.
Epştayn isə F1-in ənənələrini qorumaqla yeni nəsil izləyiciləri cəlb etmə arasında tarazlığı tapmalı olduğunu deyib: “Stefano bunu çox yaxşı bacarır. İdmanı yeniləyir, amma köklərinə toxunmur. Ona görə də qəbul ediləcək hər qərarı dəstəkləyirik”.
Şərh əlavə et