Niko Rosberq Lyuis Həmiltonun Mercedes-dən Ferrari-yə keçidinin gözəgörünməz səbəbini açıqlayıb. 2016-cı ilin dünya çempionunun sözlərinə görə, bu səbəb mövsüm ərzində sürücünün iştirak etməli olduğu sponsor tədbirlərinin sayıdır. Mercedes-də onların sayı ildə altmışa qədər yüksəlirdi, Ferrari-də isə dəfələrlə azdır.
Niko Rosberq: “Mənim bu barədə danışmağım düzgün deyil, amma sürücülər üçün sponsor tədbirlərində iştirak – bu bir əzabdır. Mənə cavab verə bilərlər: “Sus, sənə bu qədər pul verirlər, etməli olduğun şey sadəcə sponsor tədbirinə getmək, bir neçə nəfərlə əl sıxmaq və bir neçə şəkil çəkdirməkdir”. Amma mən israr edirəm ki, bu, həqiqətən də ağrılıdır.
Lyuisin Ferrari-yə keçidinin səbəblərindən biri məhz sponsor tədbirlərində iştirak – daha dəqiq desək, onların sayının azalmasıdır. Ferrari-nin brendi o qədər güclüdür ki, onlar sürücüləri reklam aksiyalarına cəlb etməmək imkanına malikdirlər.
Mən eşitmişəm ki, vaxtilə Sebastyan Fettel ildə cəmi on sponsor günü işləməli idi. Bu isə xüsusilə karyeranın sonuna yaxın olduqca dəyərlidir. Aydındır ki, bu, Lyuisin Ferrari-yə keçmək qərarının əsas səbəblərindən biri olub”.
Şərh əlavə et