Pirelli Monzada ilkin hesablamaların reallıqla üst-üstə düşməsindən məmnun qalıb – bütün üç təkər tərkibi ciddi aşınma olmadan effektiv işləyib.
Simone Berra, Pirelli-nin baş mühəndisi:
“Bir neçə dəfə dayandırılmış ilk sessiyadan sonra hamı qiymətli vaxt itirib, amma ikinci sessiya daha yaxşı keçib və komandalar standart proqramlarını yerinə yetirə biliblər.
Bütün üç mövcud tərkibin yarış simulyasiyası zamanı istifadəsini izləmək maraqlı olub. Ötən illə müqayisədə dənlənmə nəzərə çarpacaq qədər təsir göstərməyib. O, daha çox təkərin səthində olub və hər yerdə deyil, ayrı-ayrı maşınlarda özünü göstərib. Biz hesab edirik ki, tras istifadədən çıxmış kauçukla örtüldükcə dənlənmə yox olacaq, xüsusilə bazar günü yarışda azalacaq.
Təkərlərin yeyilməsi az göründüyünə görə, yarış zamanı yeganə mümkün variant Hard və Medium təkərlərindən istifadə etməklə bir pit-stoplu strategiya olacaq. Amma çox uzun ilk hissəni qət edə bilən pilotlar üçün Soft təkərlərdən 15–20 dövrə istifadəni də istisna etmək olmaz.
Bundan başqa, yarış vaxtı bütün pilotlarda yəqin ki, yalnız bir dəst Medium və Hard qalacağı üçün, Soft seçimi də rol oynaya bilər, xüsusilə yarış dayandırıldığı halda. Sürət fərqinə gəlincə, real trasda bizim hesablamalarımız təsdiqlənib – Medium ilə Soft arasında 0.4-0.5, Hard ilə Medium arasında isə 0.2 saniyə fərq olub.
Bu il dövrəvi nəticələr ötən ilin eyni sessiyaları ilə müqayisədə xeyli yaxşı – təqribən 0.9 saniyə sürətli olub. Xüsusən də daha sərin hava səbəbindən – təxminən on dərəcə hava temperaturuna görə. Nəticələr birinci sessiyada trasın vəziyyətinin yaxşılaşmasına görə sürətlə yaxşılaşıb, ikinci sessiyada isə sabitləşib.
Cümə günü Soft təkərlər bir neçə qızdırma dövrəsindən sonra yaxşı vaxt göstərməyə imkan verib, amma bu, əsasən trasın vəziyyətinin yaxşılaşması ilə bağlı olub. Biz hesab edirik ki, şənbə günü sıralanma turunda ilk sürətli dövrə ən yaxşı nəticəni verəcək, buna görə də klassik sıralanma formatını görəcəyik”.
Şərh əlavə et