İtalyan şirkətinin yaxınlaşan Qran Priyə – burada Pirelli titul sponsor qismində çıxış edir – hazırladığı xüsusi kuboklardan artıq danışmışdıq.
Məlum olub ki, onların müəllifi, dizayner və heykəltəraş Niko Vaskelyari “Ximera” obrazında planetin üç müxtəlif mühitində – havada, suda və quruda – yaşayan ən sürətli canlılarını öz baxış bucağından təqdim edib. Yəni, bu, şahin-sapsan, marlin və geparddır.
Kuboklar Formula 1 maşınlarının istehsalında da istifadə olunan alüminiumdan hazırlanıb və onlar mətbuata 5 sentyabrda, cümə günü, birinci sərbəst yürüşlərdən sonra təqdim ediləcək.
Montsanın sürətli trası üçün təkər istehsalçıları ötən ildəki ilə eyni tərkibləri hazırlayıblar: Hard kimi C3, Medium kimi C4 və Soft kimi C5. Buradakı asfalt örtüyü 2024-cü ildə tamamilə yenilənmişdi və 12 ay ərzində onun xüsusiyyətləri təbii ki, sabitləşib. Təkərin dənlənməsi xeyli azalmalıdır, amma bunun komandaların taktikasına ciddi təsir göstərəcəyi gözlənilmir.
Əksər hallarda olduğu kimi, sürücülərin çoxu yarış üçün Hard və Medium tərkibli təkərlərdən istifadə edəcəklər. Montsada pit-stoplara sərf edilən vaxt təqvimdəki traslar arasında ən böyük göstəricilərindən biridir. Buna görə də komandalar ilk pitə qədər olan hissələri maksimum uzatmağa çalışır və əsasən bir pit-stoplu strategiyaya üstünlük verirlər.
Bu trasda ötmə etmək o qədər də asan deyil, çünki maşınların aerodinamikası aşağı asfaltayatma qüvvəsinə uyğunlaşdırılır. Buna görə də DRS effekti zəifləyir. Bu, taktikanın formalaşmasına təsir edən digər amildir. Bununla yanaşı, sentyabrın əvvəlində Lombardiyada temperatur kifayət qədər yüksək ola bilər ki, bu da təkərlərin sürətli aşınmasına təsir edir. Beləliklə, müəyyən şəraitdə iki pit-stoplu strategiya daha cəlbedici ola bilər.
Şərh əlavə et