Jak Vilnöv: “İndi hətta orta səviyyəli pilot da qənaətbəxş görünə bilər, halbuki keçmişdə belə pilotlar liderlərdən bir neçə saniyə geri qalardı. İndi isə orta pilot yarım saniyə uduzur. Müasir maşınları idarə etmək daha asandır, onlar əvvəlki kimi kaprizli və proqnozlaşdırılması çətin deyil, çox daha sabit davranırlar.
Bundan başqa, yarış boyunca pilotlar sürəti ciddi şəkildə azaldırlar ki, təkərləri qorusunlar və onların vəziyyətinə nəzarət etsinlər. İndi maşınlar tamam başqa tipdədir, onlara başqa yanaşma tələb olunur.
Ayrton Senna və Alen Prost dövründə hər il Maks səviyyəsində beş pilot vardı. İndi isə yalnız Maks var. Bizdə yaxşı pilotlar mövcuddur, amma əvvəllər bir neçə çox yaxşı pilot və bir çox sadəcə yaxşı pilot olurdu. Bütün sxem dəyişib. Maks heç bir cəhətdən keçmişin ən güclü pilotlarından üstün deyil, sadəcə indi o təkdir, buna görə də seçilir. Amma o saf sürücüdür və indi beləsi azdır”.
Şərh əlavə et