Formula 1-lə əməkdaşlığı davam etdirmək iqtisadi vəziyyətin dəyişməsi səbəbindən mümkünsüz olub: FOM-a ödənişlər artıb, bilet satışları isə azalıb. Lakin indi Sepanq trasının rəhbərliyi vəziyyətə fərqli yanaşmağa başlayıb.
“Biz keçmişdə buraxdığımız səhvləri təkrarlamaq istəmirik, – deyə avtodromun icraçı direktoru Ajan Şafriman Hanif New Straits Times qəzetinə müsahibəsində bildirib. – Biz Formula 1-in ölkədən getməsinə imkan verdik və indi onu geri qaytarmaq çox çətindir. Ümid edirəm, MotoGP ilə bağlı belə səhv etməyəcəyik.
Təqvimə girmək istəyənlər çoxdur, gözləmə siyahısı mövcuddur, və əlbəttə, belə bir layihə çox böyük xərclər tələb edir. Bizə bildirilib ki, yarışa ev sahibliyi etmək haqqının dəyəri 70 milyon dollardır. Üstəlik, bu məbləğə Qran Prinin təşkilinə və keçirilməsinə görə illik xərclər – daha 10–20 milyon malay ringgiti (2,3–4,7 milyon dollar) daxil deyil. Gözləmə siyahısı uzundur, buna görə çətinliklər olacaq. Amma əgər biz həqiqətən ciddi yanaşma sərgiləsək, ehtimal ki, danışıqlara başlaya biləcəyik”.
Onun sözlərinə görə, Malayziya hökuməti artıq layihəyə “yaşıl işıq” yandırmağa hazırdır: “Yarışı yalnız SIC (Sepang International Circuit) istəmir. Həm hökumət, həm də korporativ sektor daxil olmaqla bir çox digər tərəfdaşlar da onun qayıtmasını arzulayırlar.
Biz Sinqapurun təcrübəsini öyrənməliyik – orada nazirlərdən tutmuş biznes və mehmanxana sektoruna qədər hamı birgə fəaliyyət göstərir və bunun sayəsində uğura nail olunur. Hər kəs öz töhfəsini verir. Əgər milli Qran Prini geri qaytarmaq istəyiriksə, məhz belə hərəkət etməliyik”.
Vaxtilə Sepanq avtodromunda keçirilən yarışlar maraqlı tras konfiqurasiyası və yerli havanın gözlənilməzliyi sayəsində yüksək reytinqlər qazanıb. Ümumilikdə 1999–2017-ci illər arasında Malayziya trası 19 yarış qəbul edib.
Şərh əlavə et