Test günündə Lyuis Həmilton və Şarl Lekler SF-25 bolidi ilə trasda olacaq. Bu, Ferrari-nin cari mövsümdə ikinci dəfə çəkiliş məqsədli 200 km-lik yürüş haqqından istifadə etməsi deməkdir. Rəsmi olaraq bu test kommersiya çəkilişləri üçün nəzərdə tutulsada, komandalar üçün texniki baxımdan olduqca əhəmiyyətlidir.
Yeni arxa asılqan sistemi ilk dəfə real tras şəraitində test ediləcək. Məqsəd — Spa-Francorçamps mərhələsindən əvvəl yeniliklərdən geribildirim almaq və dəyərləndirmə üçün son məlumatları toplamaqdır.
Texniki çətinliklər və yeniliklər
Ferrari komandası Avstriya və Britaniya Qran Prilərində yeni altlıq paketi ilə performans artımı əldə etmişdi. İndi isə komanda 2026-cı ilin bolidinin inkişafına keçməzdən əvvəl, 2025-ci il mövsümünün qalan yarışlarında daha sabit nəticələr əldə etmək üçün bu yeni asılqanı test edəcək.
Yeni arxa asılqanın hazırlanması asan olmayıb. Ön yuxarı qolu aşağı çəkmək və ötürmələr qutusunun bağlantı nöqtələrini möhkəmləndirmək mühəndislərə çətin başa gəlib. Nəticədə, ötürmələr qutusunun xarici qabığı xüsusi kompozit materialdan, həm incə divarlı, həm də bərkidici nervürlü formada hazırlanıb. Bu yanaşma həm çəki azaldılmasına, həm də asılqan qolları üçün etibarlı montaj nöqtələrinin yaradılmasına imkan verib.
Simulyasiyadan tras üzərinə
Ferrari CFD simulyasiyalarında əldə edilən müsbət nəticələri real tras şəraitində yoxlamağı planlaşdırır. Gözləntilərə görə yeni asılqan sistemi SF-25 bolidinin asfaltla ilişməyə qarşı həssaslığını azaltmalı və Pirelli təkərlərinin optimal işləmə aralığını genişləndirməlidir.
Altlıq və asılqan birlikdə dövrə başına təxminən 0.1 saniyə qazanc təmin edə bilər.
Şərh əlavə et