Xəbəri Kokpitdə Oxuyun!

Avstriya-2025: Norris üstünlüyünü qələbəyə çevirib

Şpilberqdəki Qran Pri Ştiriya və Avstriya üçün əsl bayramdır, bunu yarış günü imzalanmış 2041-ci ilə qədər uzadılan müqavilə də simvolizə edir — bu qədər uzunmüddətli müqaviləyə hələ ki heç bir başqa tras sahib deyil. Ditrix Mateşiç özündən sonra gözəl bir irs qoyub, o cümlədən Avstriyanın doğma bölgəsində keçirilən Formula 1 mərhələsini.

Həftəsonu ərzində tribunalar əvvəlki Red Bull-un dominantlıq illərindəki qədər dolu olmasa da, bazar günü böyüklər və uşaqlarla dolu tribunalar mövcud idi — Şpilberqdə belə bir bayram ildə bir dəfə olur.

Ötən il Maks Ferstappen rəqiblərə heç bir sessiyada aman verməmişdi, amma 2025-ci ildə sərbəst yürüşlərdə və sıralanma turunda ən sürətli Lando Norris olub. Ferrari yeni altlıqla irəliləyiş əldə edib, həm də isti hava onlara kömək edib — onlar McLaren ilə birlikdə start düzülüşündə ilk iki sıranı bölüşüblər.

Bazar günü hava günəşli və həftəsonunun ən isti günü olub, bu da qüvvələr nisbətinə təsir göstərib. Yarışa ilk sıradan Norris və Lekler başlayıblar, ikinci sırada Piastri və Həmilton, üçüncü sırada isə Rassell və Louson qərarlaşıb. Ferstappen isə yalnız yeddinci yerdən start götürüb.

Pirelli bu mərhələyə C3, C4 və C5 tərkiblərini gətirib — müvafiq olaraq Hard, Medium və Soft kimi istifadə olunublar. Qasli, Hacar, Kolapinto, Berman və Hülkenberq Soft təkərlərlə start veriblər, digərləri isə Medium-ları seçiblər.

İsinmə dövrəsinin əvvəlində Saynsın maşını brake-by-wire sistemi ilə bağlı problemə görə yerindən tərpənməyib. Marşallar onu geri itələyə bilməyiblər və start 15 dəqiqə təxirə salınıb. Son anda, mexaniklər start düzülüşünə çıxdığı vaxt, əyləclər boşalıb və Karlos boksa qayıdıb.

Maşın pit-leynin sonunda dayanıb, əyləclər yanıb və onu yalnız qaldırıcı ilə qaldıraraq oradan çıxarmaq mümkün olub — bu zaman FW47-nin ətrafı yanğınsöndürənlərlə püskürdülən köpüklə dolub. Karlos Sayns yarışa start verməyib.

Sürücülər yerli vaxtla 15:15-də yenidən isinmə dövrəsinə yollanıblar. Yarışın ümumi məsafəsi bir dövrə qısalıb.

Startda Norris liderliyini qoruyub. Piastri Lekleri ötüb, Rassell isə Həmiltonu keçib, amma Lyuis mövqeyini geri qaytarıb. Antonelli üçüncü döngədə təkərləri bloklayıb və Ferstappənə çırpılıb – hər iki pilot mübarizədən kənarda qalıb. Təhlükəsizlik maşını trasa çıxıb. 3-cü dövrədə ilk onluq belə olub: Norris – Piastri – Lekler – Həmilton – Rassell – Qasli – Elbon – Bortoleto – Louson – Alonso.

Hacar təkərləri dəyişib. 4-cü dövrədə restart elan olunub. Norris liderliyini qoruyub. 5-ci dövrədə Berman Kolapintonu qabaqlayıb. Rassell Həmiltona hücum edib, amma Lyuis öndə qalıb. 9-cu dövrədə Elbon altıncı yer uğrunda mübarizədə Qaslini ötməyi bacarıb.

Piastri bir neçə dövrə ərzində Norrisi sıxışdırıb və 11-ci dövrədə öndə çıxmağı bacarıb, amma Lando liderliyi geri qaytarıb. 12-ci dövrədə Berman təkərlərini dəyişib. 13-cü dövrədə Bortoleto yeddinci yer uğrunda mübarizədə Qaslini qabaqlayıb – Pyer boksa girib və təzə təkərlərə keçib. Hülkenberq də təkərləri dəyişib. Okon onuncu yer uğrunda Kolapintonu üstələyib.

14-cü dövrədə Elbon və Kolapinto pit-stop ediblər. 16-cı dövrədə Elbon ikinci dəfə boksa girib və mübarizəni dayandırıb. 19-cu dövrədə mövqe uğrunda mübarizədə Tsunoda Strollu trasdan kənara çıxarıb, amma stüardlar heç kimi cəzalandırmayıb. Rassell və Tsunoda təkər dəyişiblər. 20-ci dövrədə Okon pit-stop edib.

21-ci dövrədə Piastri yenidən Norrisa hücum edib, McLaren pilotları az qala toqquşacaqdılar – Lando boksa girib. Ön sol təkərin dəyişdirilməsində bir qədər gecikmə yaşanıb. 22-ci dövrədə Bortoleto təkərləri dəyişib, 25-ci dövrədə isə Piastri pit-stop edib və trasa Norrisdən altı saniyə geridə qayıdıb – Oskarda ön sağ təkərin dəyişdirilməsində gecikmə baş verib.

26-cı dövrədə Lekler, 27-ci dövrədə isə Həmilton və Stroll pit-stop ediblər. 28-ci dövrədə Hülkenberq və Bortoleto Qaslini qabaqlayıblar, Pyer 11-ci yerə geriləyib. Okon 13-cü yer uğrunda mübarizədə Kolapintonu keçib. 29-cu dövrədə Hacar pit-stop edib.

31-ci dövrədə Tsunoda ilə Kolapinto mövqe uğrunda mübarizədə toqquşublar, Franko yerində fırlanıb, Yuki isə boksa yollanıb — orada mexaniklər maşına baxıb və təkərləri dəyişiblər. 33-cü dövrədə Louson, 34-cü dövrədə isə Alonso pit-stop ediblər. 35-ci dövrədə ilk onluq belə olub: Norris – Piastri – Lekler – Həmilton – Rassell – Bortoleto – Hülkenberq – Okon – Qasli – Berman.

36-cı dövrədə Berman doqquzuncu yer uğrunda Qaslini qabaqlayıb. 40-cı dövrədə Qasli, 41-ci dövrədə Berman və Kolapinto, 42-ci dövrədə Hülkenberq, 46-cı dövrədə Rassell, 50-ci dövrədə Lekler və Bortoleto, 51-ci dövrədə Həmilton və Okon, 53-cü dövrədə Norris, 54-cü dövrədə isə Piastri pit-stop ediblər.

Piastrinin ötmə cəhdinə qarşı müdafiə olunarkən dövrəvi sürücü olan Kolapinto onu trasdan çıxarıb. Hər iki pilot yoluna davam edib, amma stüardlar Frankoya beş saniyəlik cərimə veriblər. 59-cu dövrədə Hülkenberq və Okon Hacarı qabaqlayıblar.

Piastri ardıcıl olaraq bir neçə dövrədə ən sürətli nəticə göstərərək komanda yoldaşı ilə fərqi azaldıb — finişə on dövrə qalmış Norrisdən iki saniyə geri olub, amma Lando cavab olaraq tempi artırıb. 62-ci dövrədə Tsunoda yenə pit-stop edib.

Lando Norris Avstriya Qran Prisində qalib gəlib, karyerasında yeddinci, bu mövsümdə isə üçüncü qələbəsini qazanıb. Oscar Piastri ikinci yerdə finiş görüb — Bu McLaren-in mövsümdə dördüncü, tarixində isə 53-cü qələbə dubludur. Şarl Lekler podiumun üçüncü pilləsinə qalxıb. Finişə dördüncü yerdə çatan Həmilton mövsümdəki ən yaxşı nəticəsini təkrarlayıb.

Mübarizə artıq gələn həftəsonu Silverstounda davam edəcək.

Elçin Zodorov

Şərh əlavə et