Kokpit.az bildirir ki, Disney-in tanınmış bəzi xarakterləri Formula 1 ilə bağlanılan yeni müqavilədən sonra F1 həftəsonlarında, kontentlərində və məhsullarında olacaq.
Mickey Mouse və dünya səviyyəsində tanınan digər bəzi xarakterlər də 2026-cı ildən etibarən Formula 1 həftəsonlarında, kontentlərində və məhsullarında olacaq:
Formula 1-in Kommersiya işləri üzrə rəhbəri Emili Preyzer: “Disney ilə tərəfdaşlığımız möhtəşəm olacaq.
Mickey və dostlarının dünyasını F1 azarkeşləri ilə tanış edəcəyik və onları Mickey heyranları ilə görüşdürəcəyik.
Bu müqavilə ilə idmandan kənara çıxacağıq və daha geniş istehlakçı kütləsinə çatacağıq. Bu, bizim strategiyamız ilə çox uyğundur. Qarşılığında Disney də Formula 1-in 820 milyonluq qlobal azarkeş kütləsi ilə tanış olacaq.
Hər iki brend də limitləri sona qədər istifadə etməsi, əyləncəli və həyəcanlı olması ilə tanınır. Buna görə də trasda və trasdan kənarda komandamızın işini görmək üçün səbirsizlənirəm”.
Disney-in İstehlak Məhsulları üzrə rəhbəri Tasia Flippatos: “Mickey Mouse və dostlarının demək olar ki, 100-cü ildönümünü qeyd edirlər. Buna görə də Formula 1 ilə tərəfdaşlıqdan sonra heyranların sevəcəyi məhsulların satışı üçün əla fürsətdir.
Bu həyəcanlı tərəfdaşlıq qlobal səviyyədə həyata keçiriləcək. Disney və Formula 1 heyranları üçün unudulmaz kontentlər və təcrübələr təqdim edəcək”.
Şərh əlavə et