FİA-nın rəsmi açıqlaması
Əvvəllər xəbər verildiyi kimi, 2024-cü il mövsümünün sonu və 2025-ci il mövsümünün başlanğıcı arasında FİA texniki reqlamentin 3.15.1-ci maddəsinə əsasən, ön və arxa qanadların əyilməsi üçün yeni sınaqlar tətbiq etmək və ya mövcud sınaqları təkmilləşdirmək üçün ona verilmiş səlahiyyətlərdən istifadə edib. Bundan əlavə, FIA komandalardan traslardakı deformasiyaları izləmək üçün Melburnda sərbəst yürüşlər zamanı avtomobillərinə videokamera quraşdırmağı xahiş edib.
Melburnda federasiya tərəfindən ölçülən statik əyilmələrlə birlikdə arxa qanadın hərəkət görüntülərini təhlil edərək, qarşıdan gələn Çin Qran Prisindən başlayaraq arxa qanadın üst çubuğunun əyilməsinin daha sərt sınaqlarını tətbiq etmək üçün kifayət qədər əsasın olduğu qənaətinə gəlinib.
Xüsusilə, 2025-ci ildə tətbiq edilən 3.15.17-ci maddədə deyilir ki, arxa qanadın əsas müstəvisinin hər iki ucuna 75 kq şaquli yük tətbiq edilərsə, əsas hissə ilə qanad arasındakı məsafə (“boşluq” kimi tanınır) 2 mm-dən çox dəyişməməlidir. Şanxayda keçiriləcək Qran Pridən etibarən bu hədd 0,5 mm-ə endiriləcək. Şanxay raundu ilk yarışdan cəmi 1 həftə sonra baş tutacağına görə, yeni limitə 0,25 mm tolerantlıq əlavə olunacaq.
Komandalara yenidən işlənmiş test qaydaları haqqında 17 Mart bazar ertəsi səhər məlumat verilib. Federasiya Melburnda bütün avtomobillərin 3.15.17-ci maddənin tələbinə uyğun olaraq sınaqdan keçirildiyini və qaydalara uyğun olduğunu təsdiqləmək istəyir.
Şərh əlavə et