Texniki reqlamentlər avtomobilin müəyyən elementlərinin elastikliyinin icazə verilən hədlərini ciddi şəkildə müəyyən edir, lakin bu, yalnız statik testlər zamanı yoxlanıla bilər və aerodinamik korpusa təsir edən bəzi yükləri real yarış yolunda təkrar etmək praktiki olaraq mümkün deyil.
Əlavə məlumat toplamaq və daha ətraflı araşdırma aparmaq üçün FIA ötənilki Belçika Qran Prisindən başlayaraq avtomobillərə elastik aerodinamik elementlərin vibrasiyasını qeydə alan xüsusi videokameralar quraşdırıb. Bundan sonra FİA mövcud sınaq metodologiyasından razı qaldıqlarını açıqlayıb və bir müddət əvvəl FİA-nın tək nəfərlik yarışlar üzrə direktoru Nikolaos Tombazis 2025-ci ildə bu metodologiyada heç bir dəyişiklik gözlənilməyəcəyinə söz verib.
Lakin cəmi bir ay sonra federasiyanın mövqeyi dəyişib və federasiya komandalara məlumat verib ki, Avstraliya Qran Prisindən başlayaraq arxa qanadların, iyunda İspaniya Qran Prisindən isə ön qanadların əlavə sınaqları keçiriləcək.
“Tək Oturacaqlı Yarış Departamentinin əlavə təhlilindən sonra biz qərara gəldik ki, gövdənin elastikliyi məsələsi 2025-ci il mövsümündə bir daha qaldırılmayacaq”, – FİA-nın RacingNews365-ə istinadən verdiyi açıqlamada deyilir. – Xüsusilə, mövsümün əvvəlindən biz arxa qanad testlərinin çeşidini genişləndirəcəyik və İspaniya Qran Prisindən başlayaraq əlavə ön qanad sınaqlarını tətbiq edəcəyik. Bu mərhələli yanaşma komandalara mövcud elementləri tərk etmədən uyğunlaşmağa imkan verəcək.
Bu dəyişikliklər gövdə elementlərinin çevikliyini tənzimləyən qaydaların sərtləşdirilməsinə və onların uyğunluğuna nəzarətə yönəlib ki, bu da çempionatın bütün iştirakçıları üçün imkanları bərabərləşdirəcək, ədalətli və maraqlı yarışların keçirilməsinə töhfə verəcək”.
Şərh əlavə et