Mühəndislər çempionatını ümumi olaraq üç qrupa bölmək olar: Birincisi, güclü dördlük: Red Bull, McLaren, Ferrari və Mercedes. Mercedes mövsümə bir az pis başlaməşdı, Onlar orta qrup komandalarından çox sürətli, lakin ilk üçlüyə meydan oxumaq üçün çox yavaş idilər.
Lakin W15 ilə inkişaf etdirildikdən sonra son yarışlarda Red Bull-la fərqi davamlı şəkildə bağladılar və indi aralarındakı fərq 150 xal civarındadır. Onların arxasında olan Aston Martin 69 xal toplayaraq beşinci yerdə qərarlaşıb. 33 xalla RB və 27 xalla Haas hazırda qənaətbəxş performansla müvafiq olaraq 6 və 7-ci yerdədirlər.
Ancaq sonra ən zəif üçlük var: Williams, Sauber və Alpine. Alpine mövsümə ən yavaş avtomobillə başladı və ilk beş yarışın heç birində xal toplaya bilmədi. Fransızlar o vaxtdan bəri təkmilləşsələr də, hələ də ikirəqəmli xallara çata bilmirlər.
Jurnalist Co Savard öz bloqunda yazır ki, Alpine komandasında pərdə arxasında qarışıqlıq var. Bu qarışıqlıq komandanın alternativ mühərrik istehsalçısı axtardığı vaxta təsadüf edir.
Komanda hazırda Viry zavodunda istehsal olunan Renault mühərrikləri ilə mübarizə aparır, lakin şirkətin rəhbəri Luca de Meo bu layihəni dayandırmaq üzrədir. İşçilər mətbuatda yayılan şayiələri oxuyublar və rəhbərlərindən dəqiq cavab almadıqları üçün çox narazıdırlar.
Buna görə də, Viridəki zavod işçilərinin boykot edəcəyi ilə bağlı qorxular var. Belə olan halda Alpine komandası ilin sonunda bəzi yarışlarda mühərriksiz qala bilər.
Bruno Famin komandasının yeni böhranla üz-üzə qalmasının qarşısını almaq üçün problemi tez həll etməlidir. Yay fasiləsi danışıqlar üçün fürsət ola bilər.
Viridəki işçilər tezliklə qəti cavab ala bilərlər, lakin bu cavabın qənaətbəxş cavab olacağı gözlənilmir. Etibarlı mənbələr hesab edir ki, Alpine komandası Mercedes mühərrikləri ilə yarışmaq üçün prinsipial razılığa gəlib.
Növbəti sual bu dəyişikliyin 2025 yoxsa 2026-cı ildə qüvvəyə minəcəyi ilə bağlıdır. Əgər iki tərəf kifayət qədər tez müqavilə imzalasalar, Alpine gələn ildən etibarən Mercedes-in müştərisi ola bilər.
Aydındır ki, Alpinin baza komandası statusundan imtina etməsi mövcud işçilər üçün əhəmiyyətli nəticələrə səbəb ola bilər. Alpine Audi-yə keçməzdən əvvəl Ferrari komandasının keçmiş rəhbəri Mattia Binotto ilə danışıqlar aparmışdı. Bəlkə də belə şeylərin baş verməməsi üçün onlara daha güclü, daha şəffaf rəhbərlik lazımdır.
Şərh əlavə et