Defender Octa yalnız beşqapılı kuzovu olan ən çox yayılmış 110 variantında təklif edilir. Mühərrik 635 at qüvvəsi və 750 Nm hasil edir və qısa müddət ərzində onun fırlanma anı 800 Nm-ə çata bilər. Səkkiz pilləli avtomatik transmissiya ilə birləşdirilmiş mühərrik boş çəkisi 2510 kiloqram olan ofrouderə 100 km/saat həddinə 4,0 saniyəyə sürətlənməyə imkan verir, maksimal sürət isə, 250 km/saat həddindı məhdudlaşdırılıb.
Lakin Defender Octa versiyasını fərqləndirən təkcə mühərriki deyil. Onun asqısı ciddi şəkildə yenidən işlənib: 6D Dynamics sistemi Range Rover modelindən götürülüb və bütün aktiv amortizatorları vahid hidravlik sxemdə birləşdirir ki, bu da yana əyilmələr və dalmalar ilə mübarizə aparmağa imkan verir. Ofrouderin klirensi 28 millimetr artıb və asqının ən yüksək mövqeyində 319 millimetrə çatır. Təkər iz 68 millimetr genişləndirilib, daha uzun və daha sərt asqı qollarından istifadə edilib. Daha kəskin sükan idarəetməsi və 400 millimetrlik ön diskləri olan daha güclü Brembo əyləc mexanizmləri də var.
Zahiri cəhətdən Defender Octa modelini başqa bamperlər və böyüdülmüş təkər tağları sayəsində ayırd etmək olar. Altlığın əlavə müdafiəsi də quraşdırılıb. Avtomobilin yan tərəfindəki loqotip yuvarlaq fırçalanmış titan altlıq üzərindəki qara almazdan ibarətdir. Edition One salamlama versiyası kuzovun eksklüziv yaşıl boyası, karbonplastikdən dekor və xarici diametri 33 düym olan Goodyear ofroud şinləri taxılmış 20 düymlük yüngül lehimli disklərə malikdir.
Top versiyanın interyeri inteqrasiya olunmuş başlıqları olan oturacaqlar və Body and Soul Seat səs texnologiyası ilə seçilir. Oturacaqların üzlüyü bahalı Kvadrat parçadan hazırlanmış əlavələri olan yarımanilin dəridən hazırlanıb. Edition One versiyası minimum tikişləri olan Ultrafabrics poliuretan örtüklə öyünə bilər. Əlbəttə ki, xüsusi versiyanın loqotipləri olmadan da ötüşməyib.
Şərh əlavə et